من و همسری+نی نی

رونمایی از هدیه روز زن

1393/1/28 9:23
نویسنده : یکی از ما
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

همسری جلوووووو جلوووووو با هدیه ش شگفت زدم کرد.

منم که عشق عکس و عکاسی...

 یه دوووووووربین حرفه ای :)

فقط حیف که کار کردن با این دوربین احتیاج به آموزش داره.و احساس بیسوادی میکنم.

حالا منتظر خبر تشکیل یه کلاس عکاسی هستم.

امیدوارم زودتر تشکیل شه و با کلی عکس وسوژه بیام.

ممنوووووون همسرم خیــــــــــــــــــلی عزیزی برام.خوشحالم که علایقم برات مهمه

 

             

امیدوارم بتونم قشنگترین لحظه ها مون رو با این دوربین،به ثبت برسونم

پسندها (2)

نظرات (7)

جور دیگر بــــــــاید دید...
31 فروردین 93 11:27
به به دستش درد نکنه...دوربین canon...اتفاقا کار کردن باهاش خیلی راحته چون پیشرفته است...کاری نداره من کامل بلدم باهاش کار کنم......اگه گیره دانشگاه و درس نبودم خودم بهت یاد میدادم........
یکی از ما
پاسخ
هنوز هیچی نشده 300 تا عکس باهاش گرفتمممنون از لطفت
بهار
2 اردیبهشت 93 0:16
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم سال 93 کودکانه با امکان قراردادن عکس کوچولوتون در تقویم. و تقویم کاملا سفارشی سال 93 با عکس کوچولوتون.
جور دیگر بــــــــاید دید...
2 اردیبهشت 93 17:43
منکه خیلی سعی کردم خوشبخت زندگی کنم...اما انگار خدا نمیخواد...نمیدونم سنای عزیز انگار من لایق آرامش و خوشبختی نیستم..شاید یجاهایی خودم خطا کردمو بیراهه رفتم اما خیلی جاهام کار خدا بوده و من بی تقصیر...گاهی خطای یه آدم دیگه کلا مسیر سرنوشت آدمو عوض میکنه...باز فصل بهار اومدو دلتنگیای من شروع شد...فقط برام دعا کن همین...یه اتفاق خوب اینروزا میتونه زندگیه منو بکل عوض کنه...دعا کن ارشد قبول بشم شاید یکم حالم خوب بشه...
یکی از ما
پاسخ
امیدوارم ارشد قبووووووول شی.انشاالله
مهدی
4 اردیبهشت 93 20:55
ممنون ازلطف شما
madarkhanomi
10 اردیبهشت 93 13:04
به به عجب کادویی.مبارکه خانومی راستی دخملک منم توی مسابقه نی نی خوشکل شرکت کرده لطفا بهش رای بده مرسی گلم.این هم سایتشه :http://www.madrese.niniweblog.com باید از یک تا 5 بهش یه امتیاز بدین.
یکی از ما
پاسخ
منووووون حالا ذهنم بدجوری درگیر خرید هدیه واسه روز مرد.حتما خانمی
زندگی از آ...تا...ی
22 اردیبهشت 93 12:18
دوست دارید روش پخت انواع عذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید با روش تهیه انواع ماسک های زیبایی آشنا بشید؟ دوست دارید درمانهای خانگی رو یاد بگیرید؟ دنبال مطالبی در مورد بارداری و زایمان و تربیت کودک می گردید؟ دوست دارید نکات خانه داری رو یاد بگیرید؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا ...ی رو لینک کنید تا هر روز از مطالب جالب و آموزندش استفاده کنید و لذت ببرید.
زهرا
12 مهر 93 17:16